Linkblog

Friss topikok

  • Damján Kun: @csupilla: Megvan a fálj azt nyisd meg winrarral aztán nyomj rá arra hogy setup aztán locale nevű ... (2014.03.04. 14:39) Hitman Codename Magyarítás
  • petir: Hogy lehet használni a csalás kodokat a Hitman2 ben!! (2011.12.14. 17:39) Hitman 2: Silent Assasin végigjátszás
  • Crash: @undertaker061979: mindegy, hogy meg van-e magyarítva, ugyanúgy működik. a játék közben kell a 0-... (2011.11.04. 20:03) Hitman csalások
  • Crash: na igen, az ilyeneket a főoldalra posztolom ki, kinn van már. A motorhoz hozzátenném, hogy az iga... (2011.05.16. 15:31) Hitman 5
  • Crash: @veterán33: Igen most olvastam.. meg is írom a cikket. (2011.05.14. 21:30) Dolgoznak a Hitman5-ön

Hitman rajongói fan oldal

Minden Hitman-nel kapcsolatos fontos dolgot itt megtaláltok: Infók, letöltések, videók, érdekességek, legjobb végigjátszások. Ha valami kérdésetek van, vagy valamit hiányoltok az oldalról, bátran jelezzetek. ;) Elérhetőség: rpcjcrash@gmail.com

Szavazz



Látogaók

Hitman 2: Silent Assasin végigjátszás

2008.09.25. 15:44 :: Crash

 

Temple City Ambush

Feladatok:
- Találkozz Smith ügynökkel.
- Az ügynöknek életben kell maradnia.
- Öld meg a két bérgyilkost és fényképezd le a holttesteiket.
- Vidd vissza a fotókat az ügynöknek.

Feladatunk sikeres teljesítését követően ismét visszatérünk Szicíliába, ám az Ügynökség egy újabb megbízó feladatát közvetíti nekünk. A feladatunk ezúttal az, hogy a közelébe férkőzzünk egy indiai szektának, és minél több információt tudjunk meg róluk. Először is találkoznunk kell az Ügynökség egyik beépített emberével, aki megmutatja nekünk a szervezet központjához vezető utat. Felszerelésként ismét a hangtompítóval ellátott Silverballer pisztolyokra lesz szükségünk. Megérkezve menjünk a számunkra előkészített csomag jelével feltűntetett boltba, és beszéljünk egy beépített emberrel. Tőle megtudhatjuk, hogy Smith ügynök egy ismert bolthálózat egyik üzletében tartózkodik, mellesleg a férfitól kapunk egy SP12 sörétes puskát, amit sajnálatos módon nem vihetünk magunkkal, ugyanis ha ezt megtennénk, biztossá válna a lebukásunk, ezt követően pedig a helyi rendőrség, vagyis a szekta tagjai vadásznának ránk. Menjünk a térképen ismét feltűnő jelhez, itt pedig menjünk be a boltba. Az ittas állapotban lévő ügynök elmondja, hogy egy bérgyilkos testvérpár tartózkodik a városban, akik őt keresik, ám eziádig nem sikerült megtalálniuk a búvóhelyét. Végeznünk kell a két emberrel, cserébe Smith ügynök elmondja, hogy hol a titkos átjáró az általunk keresett szervezet központjába. A térképen láthatjuk, hogy az egyik célpont mozog, a másik pedig éppen egy ház ablakában ül egy mesterlövészpuskával a kezében, azt várva, hogy mikor bukkanunk fel. A városban ugyanakkor egy harmadik, a térkép által civilként feltűntetett bérgyilkos is tartózkodik, aki követni kezd minket, ha felfigyel ránk, és amint meglát minket fegyverrel a kezünkben, tüzet nyit ránk. Éppen ezért ajánlatos itt menteni, és ha a későbbiekben utánunk jön, azonnal töltsük be a kimentett állást. Elsőként a mesterlövészt vegyük célba, révén, hogy vele egyszerűbb dolgunk lesz. Véletlenszerű, hogy melyik ház ablakában jelenik meg, de minden alkalommal ugyanúgy kell megközelítenünk: lopakodva menjünk fel az adott ház lépcsőjén (a lépcsőt csak a boltba belépve láthatjuk meg), és zongorahúrunk segítségével végezzük ki. A holttestet fényképezzük le, majd öltsük magunkra a ruháit. Itt érdemes ismét menteni, hisz ha ezt követően vesz minket észre a civilként jelölt bérgyilkos, a mentés betöltését követően nem kell bajlódnunk a most elintézett mesterlövész kiiktatásával. Most jöhet a második bérgyilkos, aki valószínűleg a közelben, valamelyik piactéren mászkál. Ha elértük, kövessük, majd amint bement egy boltba, a lépcső mögött lőjük fejbe, a hullát pedig fényképezzük le, majd a fotókat adjuk át Smith ügynöknek. Ezután a térképen már jelölve lesz a kijárat, amely egy szőnyegboltban található. Előfordulhat, hogy miután eljuttattuk a fényképeket a beépített emberhez, a civilként jelzett bérgyilkos idejön, és megpróbál végezni a tehetetlen Smith ügynökkel (ha látunk a térképen egy futva mozgó civilt, ő lesz az). Ez esetben várjunk, amíg belép a helyiségbe, majd egyetlen fejlövéssel végezzük ki. Nemsokára kapunk egy üzenetet, melyben az áll, hogy még több bérgyilkost láttak a városban. A két újabb férfi egy ház ablakában várakozik, ahonnan tökéletes rálátás nyílik arra az épületre, ahol a kijárat van. Ha azonban futva megyünk be, elkerülhetjük a biztos halált, és a bal oldali falnál elhagyhatjuk a szekta tagjai által felügyelt kisvárost. A várható besorolás Silent Assassin.

The Death Of Hannelore

Feladatok:
- Vedd fel a rejtekhely kulcsát.
- Öld meg Dr. Von Kamprad-ot.
- Rejtsd el Dr. Von Kamprad holttestét
- Ellenőrizd a térképet.
-Tilos civileknek meghalniuk.

Megbízónktól azt a feladatot kapjuk, hogy likvidálnunk kell a szekta vezetőjének személyi orvosát, aki egy rehabilitációs központként is működő kórházat vezet. A csónak mögött maradjunk rejtve egészen addig, amíg egy őr meg nem érkezik, majd amint hátat fordít nekünk, zongorahúrunk segítségével öljük meg, vegyük fel a ruháit, a holttestet pedig rejtsük el a hajó mögött. Ezután a hozzánk legközelebbi bejáraton keresztül bejuthatunk a kórházba, ahol a balra található szobában magunkra ölthetünk egy páciens ruhát. Ezután menjünk a számunkra előkészített csomaghoz, a raktárhelyiségben pedig vegyük fel a falra akasztott kulcsot és a mérget. Ezután menjünk az épület északi részénél található kör alakú helyiségbe, ahol egy nővér felkísér minket célpontunkhoz, aki ecseteli az általunk megtestesített beteg veseátültetésének költségeit és a beavatkozással járó bonyodalmakat. Amíg ő az ablaknál tájékoztat minket mindenről, tegyünk mérget az asztalon található vízbe, majd miután a nő megissza, azonnal meg is hal. Az utasításoknak megfelelően a holttestet egy gyógyszerek tárolásra szolgáló raktárhelyiségbe kell rejtenünk, amely szintén ezen az emeleten található, ám több dolog is akadályoz minket. A jobb oldali lépcsőn egy beteg jön fel, aki bejön a doktornő irodájába, így a holttestet a kis, átjáróként szolgáló helyiségbe kell vonszolnunk, hogy ne bukjunk le, másrészt a lépcsőknél álló őrök is észrevehetnek minket. Várjunk, hogy a páciens megálljon a jobb alsó sarokban található szobában, majd az irodán át, a termet keresztezve húzzuk át a hullát a kijelölt helyre úgy, hogy senki ne lásson meg minket. Ha ez megtörtént, ugyanazon az útvonalon, mint amelyiken jöttünk, távozzunk, de mielőtt kimennénk, ne felejtsük el visszavenni az őrruhát. A várható besorolás Silent Assassin.

Terminal Hospitality

Feladatok:
- Öld meg a szektavezetőt.
- Távozz a kórház szigetről.

Elérkezett az idő, hogy végezzünk a szekta vezetőjével, Deewanna Ji-vel, aki a kórház szigeten készül egy műtétre, mely során egy szívműködtető gépezetet helyeznek el a testében. Kezdésként fussunk azon ládák mögé, melyek előtt egy fegyveres szektatag áll, majd ha elindul balra őrjáratozni, és a hajón álló férfi is körbejárja a jachtot, haladjunk tovább jobbra. Az indiai imatemplom előtt található medencénél öltsük magunkra az ott elhelyezett szektatag ruhát, majd a templomban vegyük fel az AK gépkarabélyt. Ezt követően a főépület bal oldalán, a felkiáltójellel kiemelt helyen másszunk be, majd egy zárfeltörést követően az adminisztrációs munkát végző nővérek figyelmének felkeltése nélkül menjünk ki a folyosóra (a fegyverünket ajánlatos eldobni abban a szobában, ahol bejöttünk). A második emeleten a számunkra előkészített csomagból hozzájuthatunk egy kulcshoz és egy éjjellátó szemüveghez, érdemes mindkettőt magunkkal vinnünk. A túloldali szobában cseréljük le öltözékünket az orvosi ruhára. A földszinti lifttel lejuthatunk az alagsorba, ahol a műtőszobák egyikében megtalálhatjuk a célpontot, előtte azonban még van néhány elintéznivalónk idelent. Elsőként az egyik orvosi szobában vegyük magunkhoz az orvosi szikét, majd ezt követően menjünk a legalsó felkiáltójellel kiemelt terembe, itt pedig kapcsoljuk le a teljes áramellátást, és vegyük fel az éjjellátó szemüveget. Ezután keressük meg a szektavezetőt, és a szike segítségével öljük meg. Ezután feltűnésmentesen távozzunk azon a földszinti ablakon keresztül, amelyiken bejöttünk (az áramellátás megszűnése miatt a liftet nem tudjuk használni, így az egyik lépcsőn kell felmennünk a földszintre). Odakint a ládák miatt nem tudunk a part mentén továbbhaladni, így egy rövid kitérőt kell tennünk, a lépcsőn lefelé haladva azonban meglepetés ér minket: a 17-es klón fogad minket néhány felénk irányozott tölténnyel, melyek hangtompítós Silverballer-ének csövét hagyják el, majd miután alaposan ránk ijesztett, elfut (ajánlatos a fal mögé bújni, majd miután magunkhoz vettük hangtompítós Silverballer-einket, hajoljunk ki, így miután a klón tüzet nyit ránk, az őrök nem fújnak riadót). Meg se próbáljuk követni, ugyanis annak a helyiségnek az ajtaja felett, ahová ő befut, egy távdetonátoros bombát pillanthatunk meg. Ahelyett, hogy követnénk őt a biztos halálba, motorcsónakunk segítségével távozzunk a szigetről. A várható besorolás Silent Assassin.

St. Petersburg Revisited

Feladatok:
- Öld meg Sergei Zavarotko-t.
- Távozz a metróval.

Az előző küldetés záróanimációjának megtekintése során mindenre fény derül, és egyszerre minden eddigi cselekedetünk valódi célja megvilágosodik előttünk. Az első Szentpéterváron tett látogatásunk során is látott, a találkozót megszervező és levezető orosz bűnöző, Sergei Zavarotko áll minden mögött. A játék során az Ügynökség folyamatosan az ő megbízásait közvetítette számunkra: azért kellett ellopnunk Hayamoto különleges rakétavezérlő rendszerét, hogy ellenségünk azt helyezze bele a Nurisztánban szintén általunk megszerzett nukleáris rakétákba. Az utolsó három orosz tábornokot valójában nem azért kellett megölnünk, mert ők szállították el Vittorio atyát a szicíliai maffia fogságából, hanem azért, mert ők is részt vettek a tárgyaláson, valamint Sergei azért ölette meg az indiai szekta vezetőjét, mert a szervezetet bízta meg azzal, hogy szerezzék meg az orosz teherszállító helikoptert. Ezen megbízásaink tehát tisztogatások voltak, melyek során azokat kellett megölnünk, akik tudtak ellenségünk terveiről. Most azonban eljött az idő, hogy leszámoljunk vele, erre Szentpéterváron kerül sor, a harmadik küldetésben látott épületnél. Az ENSZ minél előbb halva akarja látni a terroristát, ám mivel ez egy békeszervezet, nem folyamodhatnak ilyen megoldáshoz. Éppen ezért az Ügynökséget bízzák meg, hogy egy bérgyilkossal ölessék meg Sergei-t, és mivel mi már jártunk a környéken, nem utolsó sorban pedig részben személyes érdekünk is a férfi túlvilágra juttatása, mi kapjuk azt a megtiszteltetést, hogy a világ egyik legnagyobb béke-, részben militáris szervezete megbízásából likvidálnunk kell egy közismerten veszélyes orosz bűnözőt. Sajnálatos módon csak az alapfelszerelést vihetjük magunkkal, az éber őrséggel szemben pedig nem lesz könnyű dolgunk, ráadásul az ellenséges klón is biztosan vadászni fog ránk. Amint megkapjuk az irányítást, láthatjuk, hogy a 137-es csomagmegőrzőben ismét van felszerelés, ám ez mindössze egy üres Dragunov SVD mesterlövészpuska, melynek nem fogjuk hasznát venni. A két beszélgető civillel nem kell foglalkoznunk, helyette menjünk ki az utcákra, és vegyük az irányt a tér közepén található épület felé. Bármilyen meglepő is, de álruha nélkül észrevétlenül besétálhatunk az őrizetlen főbejáraton keresztül, az üres előtérben pedig gond nélkül továbbhaladhatunk a lépcsőn, majd itt a jobb oldali ajtón átlépve szembetalálhatjuk magunkat a rivális klónnal. Ellenségünk egy mesterlövészpuskával a kezében az ablakon át néz kifelé, figyelmetlenségét kihasználva zongorahúrunk segítségével öljük meg. Ezután egy átvezető animációt tekinthetünk meg, melyben a 17-es klón adóvevőjének segítségével kapcsolatba lépünk Sergei Zavarotko-val, aki elmondja, hogy ő rabolta el Vittorio atyát. Ezáltal a játék nyitóvideójában lezajlott beszélgetés is értelmet kap: a férfi bosszút akart rajtunk állni, mivel megöltük a testvérét, az alvilági körökben Boris néven ismert fegyverkereskedőt, akinek a génje egyike a mi génállományunkat alkotó részeknek. Idáig gond nélkül eljutottunk, ám a visszaút már nem lesz sétagalopp. Vegyük fel a 17-es klón ruháját és a Walther W2000 mesterlövészpuskát (a holttestet hiába rejtjük el, az őrök mindenképpen megtalálják), majd hagyjuk el a megüresedett épületet. Az őrök odakint felfigyelnek ránk, ám nem lőnek ránk, hanem átkutatják az épületet, riválisunk holttestét megtalálva pedig azonnal egy gyanús klónt kezdenek el keresni. Az épülethez legközelebb elhelyezkedő nyílásnál másszunk le a csatornába, majd menjünk az alsó jobb oldali kijárathoz (ha jobban ráközelítünk, láthatjuk, hogy egy ajtó van ott). Innen már egyszerűen és feltűnésmentesen eljuthatunk a metróhoz, mellyel elindulhatunk Szicíliába, a tényleges végső leszámolás helyszínére. A várható besorolás Silent Assassin.

Redemption At Gontranno

Feladatok:
- Öld meg Sergei összes testőrét.
- Mentsd meg Vittorio-t Sergei megölésével.

Küldetéseink során folyamatosan újabb és újabb információkkal gazdagodtunk, melyek elvezettek minket mentorunk elrablójához, és most, a teljes igazság birtokában eljött a végső leszámolás ideje. A kolostorhoz megérkezve láthatjuk, amint Sergei bevonszolja a tehetetlen Vittorio atyát a templomba, majd a gyóntatószékben rejtőznek el. Az eddigi észrevétlenül, profi bérgyilkoshoz illő módon teljesített küldetéseket követően most eljött a hangos gyilkolás ideje, a feladataink között ugyanis ellenségünk minden emberének túlvilágra juttatása is szerepel. Sajnálatos módon fegyverek terén kizárólag az alapfelszereléssel rendelkezünk, így elsőként el kell jutnunk a fegyverraktárba, hogy kibővítsük arzenálunkat néhány felhasználóbarátabb eszközzel. Az éber őrségen azonban nem juthatunk át lopakodva, így a legjobb, ha megvárjuk, amíg az utolsó őr a kapuhoz ér, majd rögtön elkezdünk futni a faépítményhez. Belépve azonnal forduljunk balra, és vegyük magunkhoz a hangtompítóval felszerelt Silverballer pisztolyokat, és végezzünk az érkező fegyveresekkel. Ha az udvaron mindenki halott, vegyük fel a Walther W2000 mesterlövészpuskát, és szedjük le a romok tetején álló mesterlövészt. A legegyszerűbb, ha a korábban otthonunkként szolgált faépítmény melletti ajtón áthaladva jutunk be a templomba. Itt a hangtompítós Silverballer pisztolyok segítségével sorban lőjünk le mindenkit, de vigyázzunk, hogy senki ne vegyen észre minket, így ugyanis nehezebb dolgunk lesz. Ha az épületben mindenki halott, menjünk a gyóntatószékhez, itt pedig a mozaikfestmény eltalálásával ugrasszuk ki Sergei-t a tökéletes biztonságot nyújtó fedezékéből. Pisztolyainkat megragadva lépjünk ki, és ha elég gyorsak vagyunk, két fejlövéssel térdre kényszeríthetjük ellenségünket, ezután pedig megtekinthetjük a játék záróanimációját. Pisztolyainkkal egy végszónak is tekinthető lövést adunk le a halott Sergei felé, majd azonnal Vittorio atya segítségére sietünk. Mentorunk életének utolsó perceiben a jó követésére kér minket, majd egy szomorú búcsút követően távozunk a kolostorból. Emberünk egy hosszas monológban belátja, hogy szakmájában nem lehet egykönnyen felmondani, a múlt mindig kísérteni fog, bármit is próbál ellene tenni. Az atyától kapott keresztet felakasztja a kolostor kapujára, mint egy jelzésként, hogy hiába próbálná a jót követni, múltja mindig fogva tartaná, és nem szabadulhatna. Ezt követően maga mögött hagyja a kolostort, alakja pedig lassan elmosódik a felkelő nap sugarainak fényében.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hitmanfan.blog.hu/api/trackback/id/tr70681255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása